Studeren in de USA - Reisverslagen van Lilian - WaarBenJij.nu Studeren in de USA - Reisverslagen van Lilian - WaarBenJij.nu
Studeren in de USA

Eindelijk studeer en leef ik dan echt in de USA. Ik zal hier voornamelijk studeren, maar de laatste maand heb ik om rond te reizen!

Recente Reisverslagen:

09 April 2015

Tentamendrukte, verjaardag en lente(?)vakantie!

17 Februari 2015

Studeren en verkennen in de extreme kou!
Lilian

He Lieve mensen, Ik zal proberen hier zo nu en dan een leuk berichtje over wat ik beleefd heb in de USA te plaatsen! Ook zal ik zo nu en dan foto's uploaden!

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1374

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

12 Januari 2015 - 12 Juni 2015

Studeren in de USA

Landen bezocht: